Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


Amit semmiképpen nem hagyhatsz ki

2011.01.23

 

network.hu

 Mozogni igenis kell, és nem a konyha és a nappali közötti futkározásra gondolok! Nem is a bevásárlószatyor-emelgetési versenyre, és főleg nem az unokával való versenyfutásra.

 

Tudom, hogy sokan azt gondoljátok, elég ez nektek minden napra testmozgásnak, de nem! Azt azért be kell látnotok, hogy más egy alapos, célzott torna, nyugodt körülmények között, mint az egész napi loholás!
Kötelező!

50 fölött már ezerszer fontosabb okai vannak a mozgásnak, mint az izmos és feszes combok, karok, egyszóval a vágy, hogy csinosak legyünk. Természetesen ez a vágy minden nőben benne van, akárhány éves is, de az egészségünk egy idő után már fontosabb.
Mindenki tudja, hogy ízületi problémákra, csontritkulás ellen is jó, ha rendszeresen mozgunk. Számos olyan kondicionáló torna van, amely segít megőrizni erőnlétünket, és kicsit átmozgatja berozsdásodott tagjainkat.

 

Keresd a legjobbat!

 

Nézzetek utána a neten, hol, mikor tartanak ún. senior tornákat.  Viszont megértem azokat is, akik inkább otthon szeretnének kicsit mozogni, mert szégyenlősek, vagy így spórolhatnak meg némi időt. 
Elsősorban gátizomtorna, amelynek azonban számos pozitív hatása van, például:

  • erősíti a helyes testtartásért felelős izmokat;
  • mozgásfejlesztő hatású, és segíti a test feletti kontrollt;
  • csökkenti és megelőzi a hátfájást;
  • növelheti a szexuális örömérzetet;
  • segít megőrizni a vizelettartó képességet.

Egy szónak is száz a vége, mozogjatok! Együtt vagy egyedül a nappaliban, mindegy, csak szánjatok egy kis időt a testetekre!